2019 m. sausio 13 d., sekmadienis

Čia yra malda, padedanti susidoroti su dvasiniu pasimetimu ir jauduliu

Čia yra malda, padedanti susidoroti su dvasiniu pasimetimu ir jauduliu. Perskaitykite ją, kai tik atsidursite sunkioje situacijoje.



Mielas mylintis Tėve!
Aš atėjau pas jus su širdimi. Aš taip pavargau, man sunku tęsti savo kelią. Prašau išgydyti mane, ir aš gydysiu, išgelbėti mane ir aš išgelbėsiu, šaukiuosi tau silpnumo ir kančių metu. Aš giriu ir pagiriu jus. Padėkite man likti stipriai.
Tu mane palaiminai daugiau nei vieną kartą, davei man savo gailestingumą. Jūs esate Dievas, kuris atleidžia visas mano nuodėmes ir išgydo visas mano ligas. Žinau, kad jūs galite išgydyti visas mano kankinamos sielos žaizdas. Palieskite mane ir nukreipkite mane. Aš esu priešais jus.
Tu esi mano Dievas. Išgydyk mano širdį, mano atmintį, mano jausmus. Išgydyk mano dvasią ir mano kūną, mano sielą ir visas mano žaizdas. Leisk man artėti prie jūsų. Ačiū, Dieve, už tai, kad mane išgydėte.
Tu esi mano skydas, mano prieglobstis, mano gynyba. Duok man jėgos kovoti su nuodėmėmis ir pagundomis. Dievas mane palaimina kaip akies obuolį. Dėkoju, kad pasirinkote mane. Dėkoju už visą malonę, kurią man davei. 
Aš myliu tave, Dieve. Dėkoju už gyvenimą, už viską, ką turiu. Jėzaus vardu prašau tavęs – nepalik manęs, saugok mane, užpildyk mane meile. Amen.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą